Dedko youtuber osobne ďakuje každému zo svojich 4,3 milióna odberateľov!

Mať 4,3 milióna odberateľov je zrejme snom každého youtubera. No predstavte si, že by ste museli každému jednému z týchto odberateľov prejaviť osobne vďaku. To je už snom asi málokoho.  No takýto záväzok si dal postarší youtuber, ktorý začal s týmto pekným zvykom a dnes počet jeho odberateľov predstavuje číslo, aké som spomenul na začiatku článku,… a so svojim úctyhodným zvykom neprestáva!

youtube

Tento postarší muž a podľa všetkého správny človek sa volá Nilson Izaias Papinho a v skratke sa zameriame na jeho príbeh, ako behom jedného roka „nazbieral“ vyše 4 milióny odberateľov na obsah, ktorý je síce celkom sympatický, ale nijako extra zaujímavý či „crazy“. Na jeho kanáli vidíme videá pozostávajúce z krátkej „tour“ po jeho záhradke, ďalej ako kŕmi vtáčikov, ako si chystá raňajky,… no a podobne, už asi máte určitú predstavu jeho tématiky. Nudný, no podarený dôchodca, povieme si. Ako tak ale jeho kanál môže dosahovať pomerne vysoký počet odberateľov, respektíve vyšší ,než kanál mladého človeka, ktorý sa zaoberá cool vecami a novými trendmi?

  • Je to zrejme spôsobené akýmsi dobrotivým pocitom z jeho osoby, ale aj z obsahu jeho videí. Sú tak zrejme dôležitejšie veci, než len nasledovať moderné trendy. Ľuďom sú zdá sa ešte stále sympatické aj oveľa bežnejšie, a tak potrebné veci, medzi ktoré sa radí aj nenútená dobrosrdečnosť.

předplatné
Rovnaký postoj však zachováva aj ku každému odberateľovi osobne. Aby sa milý dôchodca nestratil v takom vysokom počte, musel si zriadiť istý byrokratický systém pozostávajúci z pera a notesu. Do tohto notesu si píše meno každého odberateľa a tomu sa následne nesmie zabudnúť poďakovať. A to v pomerne veľkolepom štýle. Jeho ďalší príspevok má podobu, v ktorej prečíta konkrétne mená a samozrejme nezabudne poďakovať.
A asi toto je ten hlavný dôvod, prečo počet jeho odberateľov tak výrazne vzrástol, veď pri úplnom začiatku, kedy jeho videá predstavovali „len“ bežné príspevky už zmieneného obsahu mal „iba“ 1800 odberateľov, no po zavedení daného zvyku behom krátkej chvíle ich počet vzrástol na 7 000 a dnes má podobu  4, 3 milióna.